DUGNADSPROSSESSEN
Start dugnad
Her har vi beskrevet hele prosessen punkt for punkt. Følger man disse er alt lagt til rette for en
enkel og lønnsom dugnad.
1. Forberedelser
Ønsker du at vi gjør planlegging for deg kan du sende en mail på post@smack.no og melde din interesse pr. mail
1. Bestem salgsperiode for dugnaden.
2. Finn ut hvor mange som skal være med på dugnaden og sett dere et salgsmål for hvor mange enheter dere tror dere kan selge
3. Opprett bruker her.
4. Fyll ut og Send dugnadsskjema her.
VIKTIG! Først når bruker er opprettet og dugnadsskjema er sendt, kan salgsmateriale tas i bruk og dugnaden kan begynne!
2. Salgsprosess
1. Gjør klart salgsmateriell og del med alle deltakere.
Salgsmateriell ligger tilgjengelig som redigerbare PDF–filer. klikke her
2. Start salget og informer venner, familie og bekjente om dugnaden. Facebook og Instagram er blant flere gode plattformer man kan ta i bruk. Salgsark o.l kan deles fritt.
3. Avslutt og bestill
1. Etter avsluttet salg samles salgstall inn fra alle medlemmene i gruppa.
Vi setter stor pris på oppdatering av salget underveis i dugnaden. Dette ønskes for å opprettholde god tilgang på varer og raskere levering til dere.
2. Legg totalt antall solgte enheter i handlekurven og send inn bestilling til oss.
3. Vi gjør klar bestillingen for levering innen 7 dager.
4. Levering
1. Varene leveres eller hentes på vårt lager i Rælingen. Se vilkår for salgs-og leveringsbetingelser her.
2. Varene deles ut til dugnadselgerne som videre deler ut varer til sine kunder.
5. Mål
1. Ta betalt for varene ved levering og samle inn pengene.
2. Betal faktura og behold fortjenesten.
Lykke til med salget!