Salg- og leveringsbetingelser
Disse betingelsene gjelder for dugnads-salg:
Leveringsdato oppgis alltid fra vårt lager. Vi leverer med egen transport innenfor Oslo og Akershus. Vi bruker eksterne transportører for levering utenfor dette området, med mindre noe annet er avtalt. Ønsker kunden at vi benytter deres egne transportavtaler, må dette avtales i hvert enkelt tilfelle. Varene leveres fraktfritt på alle ordre over 5000,- eks. mva. fakturert av Smack AS.
Vi selger så langt våre beholdninger rekker og tar forbehold om eventuelle trykkfeil i våre kataloger og nettsider. Vi forbeholder oss retten til å endre produktene hvis leveringssituasjonen tvinger oss til dette. Eventuelle erstatningsprodukt skal ha minimum samme verdi og størrelse som det produktet det skal erstatte.
Reklamasjon på leverte varer må skje omgående og uten ugrunnet opphold. Vi forbeholder oss retten til å gjennomføre en kredittvurdering før varer leveres ut og etter-faktureres. Betalingsbetingelser er netto pr. 14 dager.
Person som er oppgitt som dugnads-ansvarlig må være minst 18 år gammel, og dugnads-skjemaet må sendes inn før salget kan starte. Dugnads-ansvarlig er ansvarlig for å sende inn korrekt informasjon til Smack AS på dugnads-skjemaet, samt for bestilling og betaling av leverte varer. Faktura sendes med 14 dagers betalingsfrist fra leveringsdato.
Smack AS er ansvarlig for at varene leveres senest innen 7 dager etter bekreftet bestilling. Vi tar forbehold om at innhold i dugnads-produkter kan bli endret, men garanterer at eventuelle erstatningsprodukter har tilsvarende verdi og vekt.
Disse betingelsene gjelder for salg til B2B:
Vi leverer med egen transport innenfor Oslo og Akershus. Hvis ikke annet er avtalt brukes eksterne transportører utenbys. Ønskes det at vi bruker kundens egne avtaler på transport, må dette avtales i hvert enkelt tilfelle. Vi selger så langt våre beholdninger rekker.
Vi forbeholder oss retten til å endre produkter hvis leveringssituasjonen av varer tvinger oss til dette. Eventuelt erstatningsprodukt skal ha minimum samme verdi og størrelse som det produkt det skal erstatte. Leveringsdato fra oss oppgis alltid fra vårt lager. Eventuell framsendelses tid til mottaker må alltid legges til denne dato.
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil i våre kataloger og internettsider. Reklamasjon på leverte varer må skje omgående og uten grunnet opphold. Ved reklamasjon på eventuelle kjølevarer så må disse oppbevares forskriftsmessig etter mottak og frem til eventuell retur.
Frakt tilkommer. Alle våre priser i vår katalog er oppgitt eks. mva.
Noen spørsmål lag, foreninger og bedrifter har stilt
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
Når bestillingen er sendt fra vårt lager, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Du kan bruke denne informasjonen til å følge pakken din til den ankommer destinasjonen.
Er det mulig å endre leveringsadressen etter at bestillingen er lagt inn?
Hvis du trenger å endre leveringsadressen etter at du har lagt inn bestillingen, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din.
Tilbyr dere ekspresslevering?
Ja
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du ønsker å returnere en vare, ber vi deg kontakte kundeservice for å få veiledning om returprosessen.
Hva skjer hvis en vare er skadet ved mottak?
Hvis du mottar en skadet vare, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Vi vil hjelpe deg med å finne en løsning, enten ved å sende en erstatningsvare eller ved å håndtere en retur og refusjon.
Hvordan kan jeg avbestille en ordre?
Hvis du ønsker å avbestille en ordre, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Avhengig av statusen til bestillingen din, vil vi gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din.