Salg-og leveringsbetingelser

Leveringsdato oppgis alltid fra vårt lager. Vi leverer med egen transport innenfor Oslo og gamle Akershus, og bruker eksterne transportører for levering utenfor dette området, med mindre noe annet er avtalt. Ønsker kunden at vi benytter deres egne transportavtaler, må dette avtales i hvert enkelt tilfelle. Alle våre produkter kan leveres over hele landet fraktfritt.

Vi selger så langt våre beholdninger rekker og tar forbehold om eventuelle trykkfeil i våre kataloger og nettsider. Vi forbeholder oss retten til å endre produktene hvis leveringssituasjonen tvinger oss til dette. Eventuelle erstatningsprodukt skal ha minimum samme verdi og størrelse som det produktet det skal erstatte.

Reklamasjon på leverte varer må skje omgående og uten ugrunnet opphold. Ved reklamasjon på eventuelle kjølevarer må disse oppbevares forskriftsmessig etter mottak og fram til eventuell retur. Vi forbeholder oss retten til å gjennomføre en kredittvurdering før varer leveres ut og etterfaktureres. Betalingsbetingelser er netto pr. 14 dager. Alle priser i vår katalog er oppgitt ekskl. mva.

Person som er oppgitt som dugnadsansvarlig må være minst 18 år gammel, og dugnadsskjemaet må sendes inn før salget kan starte. Dugnadsansvarlig er ansvarlig for å sende inn korrekt informasjon til Smack AS på dugnadsskjemaet, samt for bestilling og betaling av leverte varer. Faktura sendes med 14 dagers betalingsfrist fra leveringsdato.

Smack AS er ansvarlig for at varene leveres senest innen 7 dager etter bekreftetbestilling. Vi tar forbehold om at innhold i dugnadsprodukter kan bli endret, men garanterer at eventuelle erstatningsprodukter har tilsvarende verdi og vekt.

Noen spørsmål lag, foreninger og bedrifter har stilt

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Når bestillingen er sendt fra vårt lager, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Du kan bruke denne informasjonen til å følge pakken din til den ankommer destinasjonen.

Er det mulig å endre leveringsadressen etter at bestillingen er lagt inn?

Hvis du trenger å endre leveringsadressen etter at du har lagt inn bestillingen, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din.

Tilbyr dere ekspresslevering?

Ja

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker å returnere en vare, ber vi deg kontakte kundeservice for å få veiledning om returprosessen.

Hva skjer hvis en vare er skadet ved mottak?

Hvis du mottar en skadet vare, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Vi vil hjelpe deg med å finne en løsning, enten ved å sende en erstatningsvare eller ved å håndtere en retur og refusjon.

Hvordan kan jeg avbestille en ordre?

Hvis du ønsker å avbestille en ordre, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Avhengig av statusen til bestillingen din, vil vi gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din.